malbinaaa

Alla inlägg under september 2012

Av malbina ali - 16 september 2012 19:34

Nu är jag hemma!:) jag hade jätte kul o jag tror safira hade de oxå :D trårtorna var skit goda ! De var en 3 vånings tårta med marsipan och marsipan blommor och inuti fans det choklad jätte gått o jätte fin var den, safira fick många grejer ! Fast kommer inte ihåg allt xd jag ska lägga upp lite bilder någon bild är på safiras kusin sophia så ni inte tror att de är safira, fast jag tror ni ser skillnaden ;) hare så bra annars :D

Av malbina ali - 16 september 2012 11:14

Snart är det dags ! Vi ska snart åka för att firra mosters älskling ! Gud vad jag har saknat henne, även fast jag träffa henne för en vecka sen bara, kommer upp lite bilder nu på mig xdxdxd iallafall jag ska ta lite kort på kalaset o lägga upp sen, hörs sen pussss


P.s så jääävla glad !

Av malbina ali - 16 september 2012 03:36

Hej förlåt att jag inte har Bloggar på ett tag, jag har haft väldigt mkt läxor m.m, idag har jag iallafall vart på fest vi åkte dit 18.00 och kom hem 2.00, senare IDAG så ska min syster dotter fylla 1 år !!! Tiden har gått så snabbt ! Iallafall dom har nog födelsedagen klockan 14.00 men vi kanske skulle dit tidare kanske men är inte säker..iallafall så måste jag sova lite så jag kommer upp, gonatt hare så bra
Jag lägger upp ett par bilder från idag oxå

P.s om jag inte Bloggar på ett tag beror de på att jag har många läxor

sv

Av malbina ali - 8 september 2012 22:11

Det är bara o börja plugga o plugga o återigen PLUGGA!

Av malbina ali - 8 september 2012 10:12

Heej vad gör ni alla ?;) själv sitter jag o gottar mig med chips efter att jag har hållt på med läxor hela veckan..juste i tisdags hade jag skolfoto om jag inte har sagt det.. de blev inte dom bästa men dom blev bra åtminstone, jag jfr lite tråkigt på vägen hem från skolan sen så jag börja ta kort på mig sj xd jag lägger ut en bild på mig sen när jag var påväg hem xd tjineling så länge <3

Av malbina ali - 5 september 2012 14:59

Hej! Jag är änkligen hemma efter en låång vandringsdag på ålleberg..nu ska jag äta och sen blir de duscha o läxor <3

:s

Av malbina ali - 4 september 2012 19:42

Ganska mkt oväntat kan hända på bara några timmar :s <3

<3

Av malbina ali - 4 september 2012 17:26

I miss when it was u and me,me and u, and we always was together <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards